Οδηγός Διόρθωσης IP στο Pylon Farmakon Configurator
Όταν μας παρουσιάζεται το σφάλμα της παρακάτω εικόνας και δεν διορθώνεται με επανεκκίνηση του Κεντρικού υπολογιστή , αυτό σημαίνει ότι μάλλον κάτι έχει αλλάξει στην IP του server.

Αρχικά πάμε στον κεντρικό υπολογιστή και πατάμε Windows Key + R

Κάνουμε αντιγραφή την παρακάτω εντολή και επικόλληση στο παράθυρο που εμφανίστηκε πατώντας το Windows Key + R:
cmd /k ipconfig | findstr /R /C:"IPv4"
Όπως φαίνεται στην εικόνα. Πατάμε ΟΚ

Και εμφανίζεται ένα μαύρο παράθυρο που γράφει σε κάποιο σημείο IPv4 address και ένα νούμερο που ξεκινάει με 192.168... κλπ. Κρατάμε το νούμερο αυτό αφού θα μας χρειαστεί για μετά.

Ανοίγουμε πάλι στον κεντρικό υπολογιστή μας το Pylon Farmakon Configurator.

Πατάμε στο Work Area / Περιοχή Εργασίας, όπως φαίνεται στην εικόνα.

Και στο σημείο που λέει Server Address αλλάζουμε το IP Address σε αυτό που κρατήσαμε στο πρώτο βήμα
(κρατώντας όμως στο τέλος το :8000
). Πατάμε Αποθήκευση και Κλείσιμο.

Μετά πατάμε στην επιλογή Server όπως φαίνεται στην εικόνα:

Και μετά Server Listeners:

Πάλι στο σημείο που βλέπουμε την IP την διορθώνουμε με εκείνη που βρήκαμε στο πρώτο βήμα
(διατηρώντας το :8000
στο τέλος) και πατάμε Αποθήκευση.

Κλείνουμε το Pylon Farmakon Configurator. Πατάμε πάλι το Windows Key και γράφουμε τη λέξη services και πατάμε ENTER.
Στη λίστα που μας εμφανίζεται θα βρούμε την Poseidon Service Server64. Θα πατήσουμε πάνω της και μετά θα πατήσουμε είτε Εκκίνηση είτε Επανεκκίνηση, όπως φαίνεται στην εικόνα.

Τέλος, εάν έχετε τερματικά, στο κάθε τερματικό πάτε πάλι στο Pylon Configurator, στο Work Area και ενημερώνετε και εκεί τη σωστή IP (την ίδια που βάλαμε και πριν με τον ίδιο τρόπο) και πατάτε Αποθήκευση και Κλείσιμο. Δεν χρειάζεται να πατήσετε και το κουμπί Server / Server Listeners.
Δοκιμάστε να κλείσετε το Pylon εάν είναι ήδη ανοιχτό και να το ανοίξετε ξανά. Πλέον πρέπει να μπαίνετε κανονικά!